Ja nie używałem, miałem problemy z odpalaniem i też myślałem, że to m.in. pompki i pomógł WYNN'S do diesla, jak chcesz to mogę podesłać dokładnie co to jest bo nie pamiętam teraz. napewno jeszcze jedną kurację zastosuję, ale to po kilku tys
Tak z ciekawości, ktoś używał takiego środka jak LIQUI MOLY DIESEL SPULUNG? Jakie są tego efekty?
Ja używałem wlewając go do zbiornika paliwa, jak miałem problemy z wibracjami silnika. Z różnic to na paliwie z tym środkiem silnik znacznie równiej, ciszej, elastyczniej pracował. Drgania też były mniejsze. Niestety ani przed ani po zalaniu tego środka nie zrobiłem logów pompowtrysków, więc nie potwierdzę czy coś się poprawiło. Silnik nadal powoduje wibracje, ale albo mniejsze albo się już do nich przyzwyczaiłem.
Tak z ciekawości, ktoś używał takiego środka jak LIQUI MOLY DIESEL SPULUNG? Jakie są tego efekty?
Na kilku forach spotkałem się z opinią którą potwierdził mój kolega (notabene były posiadacz octy) że po zastosowaniu podobnego preparatu tyle że marki STP średnie spalanie wzrosło o ok. 0.6-0.8l, a poza tym wóz chodził bez zmian.
Na kilku forach spotkałem się z opinią którą potwierdził mój kolega (notabene były posiadacz octy) że po zastosowaniu podobnego preparatu tyle że marki STP średnie spalanie wzrosło o ok. 0.6-0.8l, a poza tym wóz chodził bez zmian.
Sprawdziłem kwitki z tankowań i nie mogę potwierdzić wersji twojego kolegi. Jak miałem średnie zbiornikowe zużycie 6,3 l/100km tak i mam je i teraz.
4x4BKF można powiedzieć, że nie pomogło a czy nie zaszkodziło to nie wiem. Na pewno wiem, że teraz na pompkach mam duże ujemne BIPy, ale nie wiem jak było wcześniej. Ponadto zaobserwowałem, że dużo osób z silnikiem takim jak mój tak ma.
Pod tym linkiem http://forum.seat-racing.pl/viewtopi...=unread#unread jest dyskusja o środkach czyszczących układ paliwowy. Tam polecany jest środek marki Wyyn's, ale ja bym się cudów nie spodziewał bo głównym składnikiem tych środków jest tzw. benzyna ciężka hydroodsiarczana, do 90%.
Najpierw wlałem LIQUI MOLY DIESEL SPULUNG a potem Systempflege Diesel
Żadnej różnicy nie zauważyłem. Ale tez żadnych problemów nie miałem. Tylko tak profilaktycznie.
Odstawilem auto do poleconego mechanika ktory wlasnie dzwonil, ze auto dziala jak nalezy Diagnoza? Przetarte kable w wiazce. Wystarczylo na nowo wszystko zaizolowac...
Jestem totalnie zaskoczony przyczyna
Witam,
od razu chciałem zaproponować wiązkę, ale wolałem doczytać temat do końca.
Generalnie jak na mój skromny garaż to przewinęło mi się już z tuzin przetartych i podgniłych wiązek w tego typu motorowniach. Jakaś plaga tak jak Fabia i cudowny pomysł inżynierów którzy zawinęli szczelną taśmą wulkanizacyjną całą wiązkę z wężykiem spryskiwacza.
Kolega przemik dobrze kombinował i od takich osób najwięcej można się nauczyć.
Swoją drogą to w tym temacie szukałem odpowiedzi odnośnie czujnika na wyjściu z chłodnicy. Obejrzałem ją dokładnie w realu i za chiny nie mogę żadnego tam znaleźć. Błąd mam identyczny, podmiana czujnika w króćcu wychodzącym z głowicy nie załatwiła tematu. To ten sam? jak tak to pewnie też wiązka przetarta (nie sprawdzałem bo nie miałem podnośnika). Czy może jest gdzieś inny?
Komentarz